26 iulie 1974 – Nota interceptare telefonica

Serviciul „T” Iaşi
Redat di limba română
Nr. file: 1
Data 26.07.1974
STRICT SECRET
Ex. unic
S I/113/N.I.
AST.37

XXXX

La ora 13,55 obiectivul formează numărul de telefon 32908 şi vorbeşte cu mama lui XXX [Mucea Mihaela]. Întreabă mai întâi dacă e XXX. [Mihaela] Aceasta îi spune că e mama ei. La recomandarea identităţii lui, aceasta afirmă că îl cunoaşte de acuma. Apoi:

Obiectivul: Aş vrea să ştiu dacă a venit ceva pentru mine?

F.: N-o venit puişor, n-o venit nimic.

XXX are nevoie de parale? Dacă are nevoie eu pot să-i dau ceva şi ea poate să-mi dea când m-oi duce acasă.

Obiectivul: Nu, lăsaţi.

F.: Nu, întreabă dacă are nevoie eu pot să-i dau şi când mă duc la Oradea îmi dă acolo.

Obiectivul: D-voastră acuma staţi acasă?

F.: Eu s-acasă acuma.

Obiectivul: Nu ştiu, s-ar putea să trecem pe la d-voastră.

F.: Da, da, bine. Îi spui vorba asta lui XXX pentru că oricum eu trebuie să mă duc cu bani încolo şi aşa că pot să fac lucrul ăsta.

Închid.

Redat
[…]
27.07.1974

Author: DanutM

Anglican theologian. Former Director for Faith and Development Middle East and Eastern Europe Region of World Vision International

Leave a comment