Auras

Valeriu Nicolae scrie iarasi, cu umorul si talentul lui nemaipomenit, care mi-a mers direct la suflet.
Mi-e dor de tine, Val. Ca nu ne-am mai vazut de un veac. Fii binecuvintat!

Valeriu Nicolae

Am inteles ce inseamna sa fiu tigan atunci cand Auras, frumoasa blocului de varsta mea, mi-a spus ca nu are voie sa se joace cu mine pentru ca tiganii sunt plini de paduchi si o bate maica-sa. Sa fiu rom era binisor, caci eram rom in sat la bunica. „ Tigan” insa era o nenoricire care mi se intampla in orasul asta mare si plin de straini.

Am plans rau, cel mai rau, din cate imi amintesc. Stiu ca tot atunci mi-am dat seama ca emotiile le simt in inima mult mai tare decat in cap.

Mama a incercat sa ma impace si mi-a cantat povestea cu ursul brun care in cele din urma, dupa ce se chinuie indeajuns, e acceptat de ursii albi. Mama a fost destul de dura pe partea asta si nu a vrut nicicand sa imi auda scuzele pentru esec. Mi-a repetat in nestire ca, daca…

View original post 796 more words

Leave a Reply

