Evanghelicii și literatura (schița unui interviu)

O tema dureroasa

irisologie

Zilele trecute, Marius Cruceru m-a chemat la emisiunea lui pentru a răspunde unor întrebări. Știu că talentul meu oratoric este aproape de nulitate. Și sper că nu i-am ratat emisiunea. Întrebările lui însă mi s-au părut extrem de importante. Am răspuns și în varianta domestică (acasă, în liniște, fără presiunea camerelor de luat imagini). Și sunt convins că voi dezvolta mult aceste răspunsuri. Încă mi se par schițate. Iată-le:

  1. De ce evanghelicii nu citesc?

Cred că, de fapt, creștinii evanghelici citesc. Cunosc evanghelici care citesc foarte mult. Problema evanghelicilor constă în ce anume citesc și de ce citesc? Și cred că există aici trei situații. Cel puțin atâtea cunosc eu. Mai întâi, sunt cei care citesc pentru a extinde sau extrapola tot mai mult adevărurile în care cred. E ca și cum ai încerca să vezi un adevăr din mai multe perspective. Este acea lectură utilă, care te ajută să…

View original post 3,101 more words

Leave a Reply

