Când Dumnezeu îmi scapă printre degete (3): Agentul

Iata, Luci se grabeste, si a ajuns deja la ultimul episod dn aceasta serie.
Sunt sigur ca vor urma si alte serii, caci aventura abia a inceput. Drum bun!

SKEPSIS

Și iată cum ajungem la finalul mini-trilogiei noastre. În prima parte am creionat trăirea mea cu Dumnezeu în Eden sau țară (vezi aici), unde totul era clar, delimitat, așezat și doar era necesară dedicarea și activismul meu comunitar. Dar cresc. Și mai vezi una, alta. Vrute și nevrute. Îți pui întrebări. Multe. Dacă nu acum, atunci când? În cea de a doua parte (vezi aici) am văzut fisura – exilul. Trădat de Dumnezeu, evadarea Lui din paradigma mea și incapacitatea mea de a îmi construi o nouă perspectivă care să-L înghesuie pe Dumnezeul cerurilor și al pământului.

În perioada 2012-2017 mi s-a lărgit orizontul. Sau mi s-a deschis mintea. Depinde cât de mult. Unii ar spune că e prea mult. Cu cât citeam mai mult lucrări serioase…cu atât îmi dădeam seama că existența cutiilor, a confesiunilor și structurilor comunitare de tip ghetto ne făceau mai mult rău decât…

View original post 942 more words

Leave a Reply

