Când Dumnezeu îmi scapă printre degete (2): Ereticul

Superb, Luci. O povestire fascinant de sincera. Sper din toata inima sa fie citita de cit mai multi tineri. Pacat ca sunt doar trei eepisode. Dar, in definitiv, esti atit de tinar!
Sper sa ne intilnim cindva fata catre fata si sa impartasim despre toate astea, la un pahar de… vorbe.

SKEPSIS

Mi-am propus o mini-trilogie pentru a descrie traiectoria vieții mele de credință. După ce v-am prezentat Edenul inițial (vezi aici), copilăria și felul în care L-am perceput pe Dumnezeu, astăzi trecem la cotituri. Vă voi creiona pe scurt acele mici detalii care mi-au marcat viața și credința.

Ce e drept, crescând și deschizând ochii, am observat și eu că frații mei dragi nu sunt chiar demni de puși în icoane; aveau și ei luptele lor. Aspirațiile la amvonul puterii, hegemonia unei familii în dauna alteia, importanța numelui în cadrul comunității, bârfa, invidia, certurile și alte mici păcate de genu i-au coborât de pe piedestal. Era greu de conceput discrepanța dintre discursul ținut săptămânal despre bine, dragoste, dedicare și ascultare de Cuvânt cu scânteile și cruciadele lor în cadrul adunării. Dar era o lumea prea complicată pentru a o putea înțelege în zorii adolescenței mele.

Dumnezeu era deasupra tuturor. Era…

View original post 1,679 more words

Leave a Reply

