Când Dumnezeu îmi scapă printre degete (1): Canonicul

Luci Ghiata si-a dat si el drumul la firul amintirilor. Se pare ca a devenit o moda. Eu unul nu ma supar deloc. Sa dea Dumezeu bine, ca asta e un soi de istorie orala/scrisa de martori implicati. Abia astept continuarea. Da-i batai, Luci.

SKEPSIS

Am fost adus sub soare într-o zi de Sabat evreiesc, 24 iunie 1989. Cu puțin înainte de Revoluție. 6 luni am trăit sub comunism. Nici n-am simțit. Dar poate că acest spirit al revoltării împotriva unui sistem autoritar mi-a virusat și mie ființa. Cine poate ști?

Am fost născut la oraș. Din simplu motiv că în satul natal nu există spital. Cum se zice în popor, sunt un țăran. Din Timiș. Pronia și harul au făcut ca familia mea și bunicii mei să fie creștini, evanghelici. Confesiunea e una mai dinamică: penticostală.

Pe Dumnezeu nu L-am cunoscut la adunare.

View original post 1,431 more words

Leave a Reply

