Jurnal de guvern -4

Al patrulea episod al jurnalului de guvern al lui Val. Despre o (fosta acum) ministra idioata si o roma pupincurista, fosta si ea (slava Domnului!) secretar de stat, cu voie de la berbecul Tariceanu si patalama de la ‘(pseudo)doftorul” ginarar criminal Oprea.

Valeriu Nicolae

Am avut o super saptamana. Dacian a facut pe Mos Craciun si am reusit cu ajutorul lui si al catorva prieteni sa imbrac si sa incalt pentru iarna aproape 200 de pusti din Ferentari si din Jilava. Am scris aici despre asta http://dilemaveche.ro/sectiune/pe-ce-lume-traim/articol/oxford-premierul-si-isaura.

Ghinea s-a mutat de tot la Guvern si in ciuda faptului ca ne chinuie si i-am da pe rand – sau colectiv- cu cate ceva in cap, incepe sa se configureze un plan anti-saracie care foloseste cam tot ce am gasit facut bine. Si are, in sfarsit, si o logica. Cristi mananca numai tampenii . Habar nu am cum rezista la ritmul de lucru pe care il impune, dar a reusit sa ne convinga si pe noi sa ne mutam in cladire si cateva pizzerii ca comenziile la 11 noaptea de sambata la guvern sunt pe bune.

Am invatat continuu cate ceva si intalnirile cu ceilalti consilieri…

View original post 1,091 more words

Leave a Reply

