Sunt doar un calator prin lume – In memoriam – Cornelia Serediuc

Acest superb negro spiritual a fost cintat de Corul Strajerul la inmormintarea mamei mele, in decembrie 2011. Il public acum aici, in memoria matusei mele, Cornelia Serediuc, pe care am condus-o astazi pe ultimul ei drum de aceasta parte a eternitatii. Odihneasca-se in pace!

Iata aici si textul acestui spiritual:

Sunt doar un călător prin lume,
Un pelerin spre ţara sa.
Dureri, necazuri şi ispite
Străbat mereu cărarea mea.

R: /: Eu merg spre cer să fiu cu Tatăl,
Trec peste-orice în drumul meu.
Voi trece în curând Iordanul
Şi voi vedea pe Dumnezeu.:/

Trudesc căci grea mi-e-naintarea,
Mă lupt să biruiesc mereu.
Un foc nestins mă cheam-acasă,
E dorul după Dumnezeu.

Când voi străbate calea toată
Şi voi ajunge-al meu sfârşit,
Primit voi fi, cu bucurie,
Acasă când voi fi sosit.

In clipul de mai jos puteti asculta una dintre cele mai intereante versiuni ale acestei melodii, cintata de Tennessee Ernie Ford in 1961. (cei interesati pot gasi AICI 20 de versiuni diferite ale acestei melodii clasice.

Iata si textul original, in limba engleza:

I am a poor wayfaring stranger
While traveling through this world of woe
Yet there’s no sickness, toil or danger
In that bright world to which I go

I’m going there to see my father
I’m going there no more to roam
I’m only going over Jordan
I’m only going over home

I know dark clouds will gather around me
I know my way is rough and steep
Yet beauteous fields lie just before me
Where God’s redeemed their vigils keep

I’m going there to my mother
She said she’d meet me when I come
I’m only going over Jordan
I’m only going over home

 

2 thoughts on “Sunt doar un calator prin lume – In memoriam – Cornelia Serediuc

Leave a Reply

