Sărbătoarea Corturilor (4)

Romania Evanghelica

sarbatoarea-corturilor-180

Sărbătoarea Corturilor – Ioan T. Morar, Editura Polirom, Iași, 2016, 480. p

“I-am spus, direct, că și noi vrem să îmbrăţişăm de tot religia lui Isus. Şi că vrem să ne circucidem.

– La vîrsta asta? Dar doare, frate! E cam riscant…

– Nu, nu doare, că ni se face anestezie locală.

– Cine v-o face?

– Dumneavoastră. De aia am venit.

– Păi… nu ştiu ce să zic… n-am mai făcut așa ceva, eu am fost ginecolog… e altă treabă…

– Trebuie să fiți anestezist doar, mohel avem de la sinagogă, e oficial, cu patalama… Sigur nu vă e frică să faceți niște injecții.

– Unde să le fac…

– Avem amenajat tot… nu e nimic ilegal. Mă rog, nu o să ne fălim cu asta, nu putem da anunț la ziar… va fi discret, cam cum sînt unele botezuri și la baptiști, noaptea, în păcure, în Mureș, să…

View original post 46 more words

Leave a Reply

