Sărbătoarea Corturilor (2)

Romania Evanghelica

sarbatoarea-corturilor-180

Sărbătoarea Corturilor – Ioan T. Morar, Editura Polirom, Iași, 2016, 480. p

“Nu pot spune cu exactitate de ce am plecat de la baptişti. Adică nu am un set de motive pe care să le pot expune. Mie chiar mi-a părut rău, într-un fel, că acolo am crescut, acolo eram învățat, acolo era credința mea, așa cum era ea, mai fragilă uneori, dar era. Cu toate astea, în noua nota mea informativă am spus că Grupul caută o biserică mai deschisă la modernizare și o atmosferă mai destinsă. Era o prostie, dar de unde să știe “domnul inginer Oproiu” că penticostalii nu erau deloc mai moderni, ci, dimpotrivă, mai puțin emancipați. Cînd am ajuns noi acolo abia au început unii să poarte cravată. […]

Singurul motiv adevărat pentru care am făcut această trecere e că ne-am luat după Jac, sprijinit și de Beni, care a spus că noi suntem “drumeţi…

View original post 69 more words

Leave a Reply

