Eu cred că Dumnezeu preferă postmodernismul – un remix personal

Si eu cred ca Dumnezeu prefera postmodrernitatea.
Ce sa facem? Nimeni nu-i perfect.

dyo

Mie asta îmi spune clipul celor de la Taxi, realizat după o rețetă deja consacrată: mixul de vedete, dintr-o paletă diversă de domenii, care ne spun același lucru over and over again, ca să pricepem cât mai bine ce e de priceput, adică ceea ce trebuie să credem și noi. Prin asta se crează iluzia acoperirii maxime în spațiul culturii noastre, căci între Mircea Cărtărescu și Andreea Esca, nu prea mai ai cum să mai identifici eventuale găuri negre – vocile celor care poate că nu văd smerenia prin filtrele viselor arhitecturale care bântuie din vreme în vreme nopțile ortodoxiei românești.

Dar acest mix este chiar mai profund decât pare;

View original post 366 more words

One thought on “Eu cred că Dumnezeu preferă postmodernismul – un remix personal

  1. Din Cuvant, inteleg ca El se misca dincolo de intelepciunea (balbaiala) umana, reflectata desigur diferit in fiecare generatie si apoi secole. Putin ii pasa Lui ca omul poarta itari sau blugi; ba alteori nimic ca-ntre pagani si chiar nu numai. La fel e cu zidul bisericii, din lemn ori din sticla, daca este viu, asta conteaza.
    La ce-mi foloseste descoperirea preferintelor lui Dumnezeu, cata vreme eu nu pot implini nici macar Voia Lui? Pana si alegerile Lui palesc, daca-mi voi pierde sufletul. In schimb, o ruga simpla, oriunde si din inima i-mi asigura prezenta divina, iar umblarea cu El ma stramuta cu Dumnezeul vesnic. Alegerea Lui si apoi a mea a avut sens.

    Like

Leave a Reply

