EU si UE -Dambovita nu-i Tamisa (tot romanu plansu-mi-s-a)

De interes pentru cei care lucreaza, sau intentoneaza sa lucreze, in UK.

RoPress

162-9c70daf2d8fb68c1f253fad6e3317664

Recenta vizita a prim ministrului David Cameron a creat ceva valuri in presa, pe bloguri, la sezatorile de pe facebook si la cafeaua de dimineata la Costa (reclama ne-mascata).

Ma feresc de obicei de multimi, sunt un claustrofob virtual (sau virtual claustrofob sau claustrofob al virtualului, n-am idee cum e corect) dar m-a ispitit subiectul sa-mi dau si eu cu o parere (de bine, de rau, veti vedea)

Am extras din textul oficial sectiunea D intitulata “Social benefits and free movement” adica cel care trateaza subiectul cel mai interesant pentru colegii mei de transhumanta europeana.

Voic incepe cu ceva concluzii pe care le-am tras din ce am inteles din textul lor:

  • Circulatia persoanelor ramane in mare libera , se vor face expulzari sau interziceri de intrare mai usor pentru cei indezirabili (atentie cei care au cazier aici sau refuzuri anterioare)
  • Accesul la munca ramane acelasi (in practica ne asteptam sa…

View original post 653 more words

Leave a Reply

