Un mesaj dezamagit pentru Presedintele Iohannis

Ponta Iohannis

Astazi am lasat urmatorul mesaj pe contul de Facebook al Presedintelui Iohannis.

Domnule Presedinte, Sunt unul dintre multii romani care si-au pus nadejdea in integritatea dvs., pentru a oferi un alt fel de viitor Romaniai. Din pacate, asa cum se vede din apararea desantata a antenelor, facuta oficial ieri de dvs., impotriva evidentelor legii, asa cum corect a aratat primul ministru Ciolos in Parlament, se vede ca v-ati inconjurat de consilieri incompetenti si lipsiti de scrupule, care va vor face sa va pierdeti definitiv increderea pe care am investit-o cu totii in ‘visul Iohanis’.

Eu ma retrag de aici, dezamagit si ci gindul de a pleca definitiv din aceasta tara blestemata, condusa inca de securisti si traseisti fara rusine. Pacat. A mai murit un vis.

Eu inca sper sa va veniti in simtiri, desi sunt convins ca atita vreme cit aveti alaturi un om toxic, precum ‘tovarasul’ Mihalache, nu exista absolut nicio sansa. Eu insa cred inca in minuni. Dar nu ma voi baza pe ele.

Adio.

Danut Manastireanu

Leave a Reply

