Un gentleman al miscarii evanghelice a fost chemat la Curtea Regelui

Ropenti

Vestea plecarii lui Cristi Tepes a venit ca un tsunami. Conduceam masina cand am primit vestea si am simtit pentru un moment ca nu mai pot conduce. Desi nu am fost foarte apropriati, l-a cunoscut ca pe un gentleman crestin care a stiut cum sa-l reprezinte pe Rege, regal, intr-o lume fara maniere, fara nobilitate.

A fost un crestin influent care fara sa fie vocal si agresiv, a fost extrem de influent, fiind respectat atat inauntru cat si in afara.

L-am intalnit acum 24 de ani cand lucram ca student pentru CBN cu proiectul de televiziune “Cartea Cartilor” la TVR. De atunci, respectul si admiratia mea pentru el nu s-au diminuat.

Un om de familie –  a realizat ultimul proiect in slujba unei familii cumplit incercate – Marius si Ruth Bodnariu.

In timp ce transmitem condoleantele noastre, sa nu uitam de familie. Sa ne rugam pentru ei si sa-i suportam.

Un…

View original post 33 more words

Leave a Reply

