jurnal scoțian. martorul unei camere din Copou

Ioan-Forin Florescu ii evoca, cu emotie si recunostinta, pe Dorin Spineanu si Luca Pitu. Dumnezeu sa-i odihneasca in pace.

JURNAℓ SCOȚIAN

s-a dus și Dorin după Luca, repejor, de parcă ar fi fost vorbiți. Dumnezeu să te odihnească, prietene. Îți sunt recunoscător pentru atâtea ore frumoase petrecute împreună. M-ai încurajat de multe ori, mi-ai dat de mâncare, m-ai îmbrăcat când mi-a fost frig.
Când m-am mutat la Iași, prin 91, ca să mă fac ziarist la Opinia studențească, Dorin Spineanu a fost primul meu prieten, că el avea generozitatea să se împrietenească și cu un vagabond într-o gară. În prima iarnă la Iași, eram un ziarist așa de pârlit că nu aveam bani de un palton, iar Dorin, când m-a văzut tremurând într-un sacou de cârpă, mi-a făcut pe loc cadou o pufoaică strașnică, pe care spunea că o avea de la un fost pușcăriaș. Locuia în vremea aceea într-un apartament din Păcurari, unde ne întâlneam aproape seară de seară, cu Radu Părpăuță, Ducu Rugină și alții. Ne botezaserăm „Academia Gogol”…

View original post 453 more words

Leave a Reply

