Nu m-am putut abține sau Cum scarpină concretul banal o apocalipsă românească…

Alex Nadaban dezlantuit si enervat la culme de prostia apocaliptica ce bintuie mintile tulburi ale unui lider evanghelic roman. Si de ar fi singurul. Doamne, pazeste-ne de prosti, ca cu desteptii ne descurcam si singuri.

Pasarea Phoenix Remixed & co

Unii dintre noi au probleme. Unele mai mici, altele mai mari. Unii dintre noi, chiar și eu, avem probleme cu astrele. Sunt meteo-sensibil. Aș prefera să fiu meteo-senil…

Dacă nu văd soarele mă moleșesc. Ba am probleme și cu Luna. Cînd e Lună plină și e lumină mare afară înainte de a mă culca, adorm foarte greu. Așa sunt eu, ciudat.

Dar alții au probleme cu eclipsele și culorile Lunii. Cred că aceste persoane sunt mult mai sensibile ca mine. Dar cel mai mult îmi place că pe cînd sunt afectați de activitatea acestui astru lipsit de viață ies public. Își dau cu părerea despre ivinimente. Despre sfîrșituri finale, despre activități militare și despre politica externă a unor state mai mici, cum ar fi Rusia, SUA și China. Ba, mai mult, nu numai bănuiesc, ei știu cînd o să fie sfîrșitul lumii. Curînd!

O scurtă analiză a stilului și a…

View original post 1,407 more words

Leave a Reply

