Buni Cocar: Amintiri (4)

Buni Cocar despre nenea Marcu Nichifor

Romania Evanghelica

La inceputul lui ’79, ne-a vizitat fratele Harap, un om “tare in scripturi”. Harap a fost prezent la Biserica din Lonea tocmai cand noi discutam “starategii de atragere a semenilor la Dumnezeu”. Eu eram ferm convins ca stiu totul despre misiune, eram doar pastor de o luna intreaga si in consecinta am incercat sa-mi impun “viziunea”.

Harap, intelept, n-a zis decat un singur lucru: faceti foc! Bineinteles ca nu mi-a placut interventia “strainului” …, dar dupa sedinta… am cautat sa fac foc … Astfel l-am “cautat” pe Dumnezeul focurilor si El mi-a vorbit. Asta mi-a dat indrazneala.

Amenintarile autoritatilor cum ca nu-i tara noastra, ca daca “voua va merge bine, noua ne merge rau”, mi se pareau a fi dintr-un film care nu era despre noi. M-a surprins faptul ca mai toti ofiterii erau superstitiosi …, regret ca din cauza grabei, unde m-oi fi grabit, nu m-am gandit la sufletele…

View original post 621 more words

Leave a Reply

