Buni Cocar: Amintiri (3)

Citeva amintiri ale pastorului baptist Buni Cocar, un om cu un traseu eclesial unic in spatiul romanesc, si apoi in diaspora.

Romania Evanghelica

buni-cocar-00

La inceputul anului ’79 am decis sa tinem servicii de Evanghelizare in Petrosani si in Petrila. Raspunsul Adunarilor a fost peste asteptari. Multi au facut sacrificii serioase. Multi am trecut la post si rugaciune cum n-am facut-o pana atunci. Tinerii au fost deosebit de activi. Astfel in doua saptamani s-au hotarat sa-L urmeze pe Domnul 80 de oameni. Se parea c-am fost “modest” cand am cerut 100 de suflete intr-n an. Dar n-a fost cum mi s-a parut …, a urmat catechezarea candidatilor si in trei luni am pierdut vreo 60 dintre ei. Ceva nu era in ordine. Oamenii se “predau” dar nu se botezau …

Atunci am decis sa nu-i mai trec prin catechezare inainte de botez ci dupa.

Am facut acest lucru fara sa ma consult cu Adunarea, singurul “complice” mi-a fost Mihai Marici. El punea apa in baptistier, iar eu predicam Duminica seara o predica de chemare…

View original post 340 more words

Leave a Reply

