Dyo preia stafeta condamnarii reliativismului moral promovat de BCR.
Sper sa i se alature si altii.

dyo

Aţi remarcat probabil noua campanie a BCR-ului pentru creditul Divers BCR, cea cu madama care-şi (des)face picioarele à la Sharon Stone, ȋn scopul de a obţine de la bancă creditul cu cȃt mai puţine bătăi de cap. Ideea, slăbuţă, chiar fără să ne gȃndim la aspectele ei morale, pleacă de la o scenă care a devenit una de referinţă ȋn cultura pop a modernităţii noastre, ȋncă de pe vremea studenţiei mele (cu un Michael Douglas ȋntr-un rol ce i se potriveşte, după cum a dovedit-o şi ȋn Atracţie fatală).

Avȃnd ȋn vedere precedentele necazuri ale campaniei cu soţia adulteră (la acelaşi produs!), ai zice că aceşti oameni au avut ocazia, pe gratis, să ȋnveţe cȃte ceva despre cum se face publicitate unui produs serios, ȋntr-o societate care se pretinde, măcar ȋn pragul unor sărbători, creştină de vreo două milenii. Nici pomeneală. Mai mult, schematismul tȃmp ȋn relaţionarea cu…

View original post 357 more words

Author: DanutM

Anglican theologian. Former Director for Faith and Development Middle East and Eastern Europe Region of World Vision International

2 thoughts on “”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s