Sincer sa fiu, ma asteptam. Doar au venit iarasi talibanii la putere. Dumnezeu cu mila.
Pe de alta parte, era evident ca comunistii din PSD trebuiau sa-i plateasca lui Dorin pentru deschiderea ‘nerusinata’ a arhivelor sacrosancte ale CC al PCR.
Asa ceva nu se face. Nu poate lasa la vedere toata mizeria comunista, din colcaiala careia s-a nascut PSD-ul concubinat acum in mod pidosnic cu liberalii. Vai s-amar de capul nostru.

Vaisamar

Vladimir Tismăneanu scrie pe platforma Contributors:

Update: Surse bine informate imi spun a fost demis, de catre ministrul de interne, Ioan Rus, istoricul Dorin Dobrincu, directorul general al Arhivelor Nationale ale Romaniei. Cred ca are loc o putinizare fatisa si lipsita de orice urma de rusine. Ceea ce-a inceput odata cu decapitarea conducerii IICCMER continua cu o viteza si cu o inversunare ametitoare. Se urmareste, ca si in Rusia, reinchiderea arhivelor, revenirea la sistemul in care un numar de favoriti ai puterii aveau acces nelimitat, cata vreme cercetatorii si cetatenii interesati erau tratati ca intrusi indezirabili. Cine spune ca actul de condamnare a dictaturii comuniste a fost unul “doar” simbolic, fara efecte palpabile, se inseala. Democratizarea Arhivelor Nationale a fost una dintre consecintele cele mai importante ale acelui act. Daca informatia privind demiterea lui Dorin Dobrincu se confirma, mi-e teama ca vom asista la o reinchidere a arhivelor si…

View original post 159 more words

5 thoughts on “

  1. Vin și eu în completare și spun vai și-amar de capul nostru cu democrația lui Băsescu, care numai democrație nu e. Mie, sincer, mi se pare că se face mult prea multă zarvă de orientarea de stânga sau de dreapta a celor de la putere pentru că oricum nimeni nu a mai rămas ce a fost și toată lumea fură. Politica e un război pentru putere; ei se luptă să fure de la noi cât mai mult, iar noi ne luptăm între noi care fură mai puțin… Nu?

    Like

    • 100% de acord, Cami. Din pacate. As vrea sa nu fiu (chair si numai pentru pentru placerea de a te contrazice🙂 Dar n-am ce face. Evidentele sunt coplesitoare.
      Eu boicotez alegerile parlamentare, caci nu am cu cine vota.

      Like

    • M-am uitat, nu odata, si deocamdata nu sunt convins, cu toata simpatia mea sincera pentru Mihai, pe care il cunosc binisor.
      Ceea ce ma deranjeaza la aceasta miscare este faptul ca nu par a fi constienti de riscul alaturarii neolegionarilor la proiectul lor conservator> In plus, desi am votat intotdeauna cu dreapta (sau ceea ce parea a fi dreapta), nici neoconservatorismul, nici neoliberalismul nu ma atrag foarte tare. Si nici nu cred ca democratia crestina se potriveste prea bine spatiului cultural ortodox.

      Like

Leave a Reply

