Ce strategii folosesc magazinele pentru a ne stoarce de bani

Daca analizam strategiile pe care marile lanturi de magazine le folosesc pentru a isi determina clientii sa cumpere cat mai multe produse, ajungem la concluzia ca nimic nu se face la intamplare: amenajarea magazinului, aranjarea produselor in raft, politica de preturi, ofertele speciale sau campaniile publicitare, totul este pus in practica doar pentru a ne convinge sa lasam cat mai multi bani la casele de marcat.

Sa vedem ce metode folosesc comerciantii pentru a isi maximiza vanzarile, si cum putem iesi totusi din magazine fara sa avem buzunarele goale.

Strategii de crestere a vanzarilor

1. Indiferent de numarul si cantitatea produselor pe care doresti sa le cumperi, nu intri intr-un hipermarket fara carucior. Acesta este insa mult mai mare decat ar fi normal, tocmai pentru a te determina sa cumperi cat mai mult – de cate ori vi s-a intamplat sa puneti in carucior cateva produse, iar acesta sa para totusi gol?

Citeste mai departe…

Author: DanutM

Anglican theologian. Former Director for Faith and Development Middle East and Eastern Europe Region of World Vision International

2 thoughts on “Ce strategii folosesc magazinele pentru a ne stoarce de bani”

  1. partial de acord. exista o strategie de marketing specifica supermarketurilor… lesne de citit.

    un cumparator atent va sti sa profite de o oferta foarte buna cumparand peste necesitatile de moment ( de ex. sucuri sau apa minerala)

    chestia cu un cos mai mare, care chipurile nu ar trebui umplut niciodata…ei bine, e o prostioara…

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s