Posted by: DanutM | 11 August 2012

DanutM:

Manu Contac continua povestirile lui din Cambridge si asta imi stirneste amintiri din cele mai frumoase si un dor de a-mi vedea din nou vechii mei prieteni de acolo.
Un loc cu adevarat paradisiac pentru un academic.

Originally posted on Vaisamar:

Prima curte a colegiului Magdalene. Evident, numele trimite la Maria Magdalena.

 Astăzi am decis să vizitez Magdalene („Modlin”) College, care e la doi pași de strada pe care locuiesc. De fapt, cred că e cel mai apropiat colegiu. Mă interesează în mod deosebit fiindcă aici a predat C.S. Lewis ca profesor de literatură medievală și renascentistă începând cu 1955. (Alegerea lui pe acest post s-a făcut în 1954).

 L-am întrebat pe portar dacă intrarea costă și mi-a spus în glumă: astăzi e 100 de lire. Văzând expresia nedumerită de pe chipul meu, m-a lămurit că e gratis.

Mottoul colegiului este „Păstrează-ți credința”. „Foy” e forma veche a lui „foi”.

Din păcate, n-am vizitat capela, fiindcă mă gândeam că o voi vedea la întoarcere, după ce intru în grădina colegiului. Dar grădina era închisă, așa că am luat-o pe altă cărăruie și n-am mai revenit să o văd. De vizitat cu…

View original 323 more words

Leave a Reply

Categories

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 241 other followers

